diumenge, 8 de juliol del 2012

Magma... Relax!

Magma Centre Lúdico Termal


Hola a tots!

El blog porta uns dies oblidat, doncs l'últim cap de setmana vaig proposar-me desconnectar al màxim i aquesta setmana he estat bastant atrafegada.

M'agradaria compartir amb vosaltres un trosset del meu cap de setmana de relax, en el que vaig aprofitar per fer una visita al 'Centre Lúdic Termal Magma' (http://www.magma-cat.com/). A Santa Coloma de Farners, a pocs km de la ciutat, trobem un preciós racó on poder relaxar-nos i gaudir de la natura a la vegada. A més, posen a disposició dels clients tot tipus de tractaments de bellesa i benestar.

Vaig al Magma freqüentment però, aquesta vegada, vam probar el buffet lliure que ofereixen el cap de setmana a un preu molt asequible! El buffet el componen un gran assortit de varietats mediterrànies de primer, i molt bones opcions de segon. El millor... els postres!


Us adjunto alguna foto per deixar-os amb ganes d'anar-hi un dia!

A disfrutar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada