divendres, 9 de novembre del 2012

Pla perfecte per aquesta nit: Miu Barcelona

Meet the sushi @ Miu Barcelona

Bona tarda!

Fa dies que tenia ganes de compartir amb vosaltres un dels meus racons preferits de Barcelona, el restaurant japonès Miu www.miurestaurant.com





La veritat, mai havia sigut fan de la cuina asiàtica fins que vaig descobrir Miu Barcelona, un restaurant japonès situat a l'Eixample de Barcelona, ideal per una cita o reunió amb amics. Està situat al carrer València amb Passeig de Gràcia prop de Bulevard Rosa.






El primer que em va fascinar la primera vegada que el vaig descobrir va ser la seva decoració vanguardista, moderna i amb petits tocs orientals. M'encanten els tons turqueses i la combinació de làmpades grans, sofàs i taules petites.


El que més em va deleitar va ser la àmplia carta d'especialitats japoneses i els seus deliciosos postres. Els meus plats preferits per el moment són YakiSoba, Combinado de sushi y sashimi, Tataki Urakami y Gyoza, Kakieage i l'exquisit Uramaki Italìà.


Al restaurant Miu trobareu un servei excelent dins un entorn realment elegant.

Animeu-vos a probar aquest cap de setmana i m'expliqueu!

Un abrazo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada